Monnari Trade SA: rozwój sieci salonów Monnari

Salon Monnari

Salon Monnari

Monnari Trade SA w drugim półroczu 2012 r. zamierza otworzyć jeszcze około 5 salonów, a kilka nierentownych sklepów tej sieci może zostać zamkniętych. Zarząd spółki podkreśla, że  powyższe plany  będą finansowane z jej środków własnych.

Monnari to sieć salonów z odzieżą i dodatkami dla kobiet. Obecnie w ramach sieci funkcjonuje około 100 sklepów. Firma  z początkiem października uruchomiła dwa salony w CH Galeria Rumia oraz w galerii Kociewskiej w Tczewie.

Monnari Trade SA poszukuje powierzchni handlowych o wielkości co najmniej 120-150 mkw. usytuowanych w galeriach handlowych. Z uwagi na fakt, iż rentowność salonów spółki w dużej mierze zależy od ich lokalizacji, zdolność do utrzymania lokali stanowi istotny czynnik wpływający na perspektywy rozwoju firmy. Strategia spółki zakłada wyważony rozwój sieci salonów nie większy niż przyrost 6 salonów rocznie.

Marka Monnari istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Firma sprzedaje swoje towary poprzez: salony firmowe, salony outletowe, sprzedaż zewnętrzną oraz sprzedaż przez sklep internetowy. Salony sprzedaży (wraz z salonami outletowymi) zlokalizowane są w większości w dużych centrach handlowych na terenie całego kraju, głównie w miastach wojewódzkich, m.in. w Łodzi, Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Katowicach, Lublinie, Krakowie, Poznaniu, Szczecinie.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016