Wizualizacja Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja

Firma Ania Kruk dołączyła do grona najemców Centrum Handlowo-Rozrywkowego Sukcesja w Łodzi, którego inwestorem jest Fabryka Biznesu. Salon z biżuterią tej marki zajmie powierzchnię 37 mkw. i będzie usytuowany na parterze galerii.

Ania Kruk to nowy projekt najmłodszego pokolenia jubilerskiej rodziny Kruków, skierowany do dziewczyn i kobiet w wieku 15-30 lat. Marka Ania Kruk oferuje nowocześnie zaprojektowaną biżuterię w przystępnej cenie. Pierwszy salon tej sieci został otwarty w czerwcu 2012 roku w poznańskim Starym Browarze.

W Centrum Handlowo-Rozrywkowym Sukcesjia, oprócz galerii z food courtem (172 sklepy i punkty usługowe), znajdzie się 9-salowy multipleks Helios i Pure Jatomi Fitness z 300-metrowym tarasem zewnętrznym) oraz dwupoziomowy parking. Powierzchnia użytkowa wyniesie około 120 tys. mkw., najmu ponad 51 tys. mkw., a terenu 3,2 ha.

Centrum ma być nie tylko miejscem robienia zakupów, ale przede wszystkim spędzania wolnego czasu. Inwestor podkreśla, że postawił na dużą funkcjonalność – czytelną komunikację, strefowe grupowanie branż w galerii handlowej w celu ułatwienia zakupów oraz wygodne parkingi o łatwym systemie identyfikacji miejsc.

Inwestorem zastępczym budowy Sukcesji została spółka Metro Properties. Prace budowlane mają ruszyć w 2012 roku, a oddanie do użytku zaplanowano na 2014 roku.