CDRL SA: rozwój sieci salonów Coccodrillo

Salon Coccodrillo

Salon Coccodrillo

– Rozwój sieci Coccodrillo polegać ma nie tylko na stałym zwiększaniu liczby salonów. Zależy nam również, by nasza oferta stale się rozwijała i spełniała rosnące wymagania rynku– mówi Marek Dworczak, prezes CDRL SA.

-Szukamy różnych rozwiązań. Jednym z nich jest współpraca z silnymi partnerami- podkreśla Marek Dworczak. Informuje także, że spółka szuka zainteresowanych prowadzeniem salonów Coccodrillo na zasadach franczyzy.

CDRL SA, właściciel sklepów Coccodrillo, otworzył kolejne salony sprzedaży. W ciągu ostatniego kwartału (lipiec-wrzesień) firma uruchomiła nowe butiki w Chełmie, Skierniewicach oraz Łowiczu. Czwarty otwarty w tym czasie salon prowadzony jest wspólnie z obuwniczą firmą Bartek. Mieści się on w krakowskim centrum handlowym Bonarka City Center i stanowi pierwsze tego typu przedsięwzięcie w historii CDRL SA. W planach spółki jest otwarcie kolejnych, podobnych butików.

CDRL SA przygotowuje się obecnie do otwarcia kilku kolejnych salonów pod marką Coccodrillo: w Szczecinie (Outlet Park), Krotoszynie, Brzegu, Kędzierzynie Koźlu oraz Skoczowie. Sieć stopniowo zmienia także wystrój swoich salonów, dostosowując go do nowoczesnych standardów przyjętych przez duże centra handlowe.

W Polsce pod szyldem Coccodrillo działa 158 salonów. Odzież marki dostępna jest także w sklepie internetowym: www.sklep.coccodrillo.pl.
 

Reklama

Galeria Jurajska