Michał Kałużyński, Top Secret: rozwój e-commerce ma znaczenie strategiczne

Michał Kałużyński, Top Secret

Michał Kałużyński, Top Secret

 – W przeciwieństwie do obrotów w sklepach tradycyjnych w Polsce bardzo dobrze rozwija się kanał e-commerce, gdzie nastąpiło podwojenie sprzedaży – informuje Michał Kałużyński, prezes zarządu Top Secret sp. z o.o.

-Rozwój tego kanału ma dla nas strategiczne znaczenie. Widzimy w nim duży potencjał rozwoju i dobrze zarabiamy, dlatego e-commerce jest intensywnie rozwijany- podkreśla Michał Kałużyński.

Sklep internetowy Top Secret działa od 4 lat. Jego projekt został przygotowany przez Dział marketingu Top Secret, natomiast system sklepu opracowało i uruchomiło Media4You. W miesiącu odwiedza go ok. 1 mln użytkowników.

– Grupa docelowa sklepu internetowego stanowi grupa do której skierowana jest oferta naszych marek z segmentu modowego – Top Secret, Troll i Drywash. Jest ona dodatkowo rozszerzona o osoby kupujące on-line, które lubią i preferują ten rodzaj zakupów lub z różnych przyczyn, jak chociażby miejsce zamieszkania, nie mogą dokonać zakupu w sklepie stacjonarnym. Dodatkowo bardziej rozbudowana oferta e-sklepu o bieliznę, czy artykuły do dekoracji wnętrz kieruje do nas kolejnych klientów zainteresowanych szerszym asortymentem – dodaje Kałużyński.

Sklep internetowy Grupy Redan działa na terenie całej Polski i na Ukrainie. Obecnie spółka prowadzi prace nad wprowadzeniem sprzedaży on-line w Rosji. Dostawa przesyłek odbywa się za pośrednictwem Poczty Polskiej, Kuriera – firma Siódemka, oraz od niedawna Paczkomatów InPost. Zamówienia e-sklepu obsługuje magazyn centralny, który mieści się w Łodzi. Dzięki usytuowaniu magazynu w centrum kraju i sprawnej logistyce, realizacja zamówień, w zależności od opcji dostawy, jest możliwa już w ciągu 48 godzin.

Redan SA jest właścicielem sklepów odzieżowych Top Secret, Troll oraz TextilMarket. Obok sklepu on-line posiada ponad 490 salonów głównie w centrach hadlowych.

 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016