Atrium: komercjalizacja CH Atrium Felicity

Wizualizacja Centrum Handlowego Atrium Felicity

Wizualizacja Centrum Handlowego Atrium Felicity

Sklep sieci RTV Euro AGD w Atrium Felicity w Lublinie zajmie powierzchnię blisko 1,5 tys. mkw.  Poziom komercjalizacji Centrum Handlowego Atrium Felicity wzrósł tym samym do 73 procent. Przedstawiciele RTV Euro AGD liczą, że salon w Atrium Felicity pozwoli im zdobyć klientów  nie tylko w Lublinie, ale również sąsiednich miejscowościach.

– W Lublinie jak dotąd mieliśmy dwie placówki, w Atrium Felicity planujemy trzecią – mówi Tomasz Siedlecki, dyrektor ds. marketingu RTV Euro AGD.

– Nasze dotychczasowe doświadczenia wskazują iż jest to miasto z dużym potencjałem, którego mieszkańcy chętnie kupują sprzęt elektroniczny, czy artykuły gospodarstwa domowego, a sam rynek nie jest jeszcze wystarczająco nasycony.  

Powierzchnia najmu Atrium Felicity wyniesie 75 tys. mkw. Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się takie marki, jak: Intersport, Reserved, Mohito, House, Cropp, Home & You, Cubus, Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, Pull & Bear, Oysho, Zara Home, H&M, Smyk Megastore, New Yorker, CCC, Rossmann, Sephora, Fitness Club Pure. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman &Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc. Otwarcie galerii zaplanowano na koniec 2013 roku.
 

Reklama

Galeria Jurajska