Salon 50 style

Należąca do Marketing Investment Group sieć 50 style liczy 45 sklepów, zlokalizowanych głównie w centrach handlowych. Najnowsze salony otwarto w październiku 2012. MIG deklarował, że w tym roku otworzy kilkanaście nowych placówek tej sieci.

Pod koniec 2011 roku działało w Polsce 37 salonów 50 style.

Najnowsze sklepy tej sieci  z obuwiem i sprzetem sportowym zostały otwarte w Jarosławiu oraz w Tczewie. Salony 50 style oferują produkty takich marek jak Nike, Adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto oraz FeeWear.

Wyróżnikiem sieci 50 style jest  duża powierzchnia każdego ze sklepów. Salon w Tczewie ma 204 mkw., a w Jarosławiu 260 mkw. powierzchni handlowej. Jednym z największych salonów marki jest lokal o powierzchni 600 mkw. w Olsztynie.

– 50 style to koncept wolumenowy. To znaczy, że nasz klient na dużej powierzchni może liczyć na interesujący i bardzo szeroki wybór produktów z kategorii odzież, obuwie, akcesoria – mówi Katarzyna Kamińska-Nobis, dyrektor Departamentu Administracji i Najmu Marketing Investment Group, właściciela marki 50 style. – Nasz klient poszukuje promocji, ale to także osoba z nieco zasobniejszym portfelem. Kluczem są znane marki, które oferują jakość i wyjątkowość swoich kolekcji.

Sieć sklepów 50 style w większości tworzą placówki otwierane  na zasadach franczyzy.

– 50 style cieszy się dużym zainteresowaniem naszych partnerów biznesowych. Stale otrzymujemy zapytania z ich strony o możliwość otwarcia kolejnych lokalizacji. Stawiamy jednak warunki – obiekt musi mieć przynajmniej 200 mkw. powierzchni i znajdować się w dobrej lokalizacji handlowej. My zapewniamy towar oraz know-how, jako doświadczona firma z 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku – dodaje Katarzyna Kamińska-Nobis.

Właścicielem wszystkich sklepów 50 style jest Marketing Investment Group – wyłączny dystrybutor marek Timberland, Umbro, linii obuwniczej Lacoste w Polsce, Confront, Feewear, Lotto, Head, New Era, a także właściciel sieci salonów Sizeer oraz centrum zaopatrzenia klubów sportowych Pro-Game.