Salon Weekend by Max Mara

– Fasada sklepu powinna być zaprojektowana w taki sposób, aby wyrażała charakter marki oraz przekazywała klientom właściwy komunikat- podkreśla Mateusz Laskowski, dyrektor operacyjny z firmy Forbis Group.

Forbis Group oferuje projektowanie wnętrz sklepów, prace budowlane i kompleksową aranżację ekspozycji. Wykonuje i dostarcza pełne wyposażenie sklepów, w tym meble sklepowe własnej produkcji.

Jak mówi Mateusz Laskowski, tworząc taki projekt zespół architektów oraz merchandiser ma za zadanie przewidzieć ruchy klienta, który będzie poruszał się po terenie.

-Dodatkowo, bardzo ważne jest użycie specyficznych materiałów dla podniesienia wartości estetycznej projektu.  Zdaniem specjalisty istotnym elementem, który zachęca do zakupów w danym salonie jest odpowiednio zaprojektowana witryna. To ona przyczynia się często do wyboru salonu, w którym zrobimy zakupy– zwraca uwagę Mateusz Laskowski.

– Witryna jest bardzo istotna. Pod wpływem piękna wystawy, ułożenia ekspozycji czy zaprojektowanego wnętrza klienci zaglądają do salonu. Dopasowanie okien wystawowych jest jednym z kluczowych czynników motywujących ich do wejścia do salonu- Mateusz Laskowski .