Neinver: koniec prac konstrukcyjnych Factory Warszawa Annopol

Wizualizacja Factory Warszawa Annopol

Wizualizacja Factory Warszawa Annopol

Zakończyły się prace konstrukcyjne w Factory Warszawa Annopol.  Ponadto kończy się montaż płyt posadzkowych i dachu. Zaawansowanie tych prac wynosi ponad 90 proc., co pozwala na instalację elementów wykończeniowych budynku.

Równocześnie z montażem dachu postępuje instalacja dachowych świetlików. Jest ich już ponad połowa. W przyszłym centrum ukończono też 70 proc. fasady budynku. Równocześnie montowane są systemy przeciwpożarowe, instalacje sanitarne, elektryczne i wodne. Otwarcie najnowszej inwestycji Neinver Polska jest planowane na początek 2013 roku.

Drugie w Warszawie centrum Factory zostanie otwarte w pierwszym kwartale 2013 roku. Na powierzchni 19,7 tys. mkw. będą dostępne produkty 120 marek w cenach od 30 do 70 proc. niższych, niż obowiązują w galeriach handlowych. Taką ofertę zaproponują m.in. Tommy Hilfiger, Lee Cooper, Levis, Rey Jay, Cross, Big Star, Soda, Tom Tailor, Vero Moda, VIP Collection, Wittchen i Digel.

Obiekt, który powstaje w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy Białołęka, będzie miejscem zakupów dla ponad 3 mln mieszkańców ze wschodniej części Warszawy i okolic m.in. Wołomina, Marek, Ząbek i Radzymina. Po zakończeniu przebudowy Trasy Toruńskiej, do centrum będzie można dojechać w zaledwie kilkanaście minut. Do dyspozycji klientów centrum zostanie oddanych 800 miejsc parkingowych.

Factory Warszawa Annopol jest budowane zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa. Jest to pierwsze centrum w Polsce, które otrzymało certyfikat BREEAM już na etapie projektu. Uwzględniając funkcje ekologiczne, obiekt został zaprojektowany tak, by swoją architekturą nie odbiegał od tradycyjnych galerii handlowych. Generalnym wykonawcą inwestycji wartej 35 mln euro jest firma Budimex. Projekt budynku przygotowało biuro architektoniczne APA Wojciechowski.

Po uruchomieniu Factory Warszawa Annopol, portfolio centrów wyprzedażowych Neinver Polska będzie liczyło już 5 obiektów Factory o łącznej powierzchni 84 tys. mkw. Pierwszym centrum outlet w Polsce było uruchomione w 2002 roku Factory Warszawa Ursus, kolejne powstały we Wrocławiu (2006) i Poznaniu (2007). Największym centrum outlet w Polsce (22 tys. mkw. powierzchni handlowej) jest działające od jesieni 2011 roku Factory Kraków.

 

Reklama

Galeria Jurajska