Monnari: dobre wyniki sklepu internetowego

Salon Monnari

Salon Monnari

Spółka Monnari Trade SA prowadzi sieć salonów z odzieżą i dodatkami dla kobiet. Sprzedaż internetowa została uruchomiona w 2011 roku. Sklep Monnari rozpoczął dystrybucję towarów pod adresem www.emonnari.pl.

Zarząd, jak wynika z raportu finansowego, uważa powyższe przedsięwzięcie za udane i o dużym potencjale rozwoju.

– II kwartał 2012 roku charakteryzował się istotną dynamiką wzrostu przychodów wirtualnego salonu osiągając w czerwcu 2012 r. najwyższe obroty od momentu uruchomienia – czytamy w komunikacie spółki.

Koncepcja rozwoju sprzedaży poprzez kanał internetowy- jak podkreśla Monnari Trade SA w komunikacie-  upodabnia działania spółki do strategii realizowanych przez zagraniczne koncerny odzieżowe na rynkach Europy Zachodniej. Długoterminowa strategia rozwoju spółki zakłada ciągłe umacnianie dotychczasowej pozycji rynkowej poprzez m.in. budowę własnej sieci salonów firmowych oraz rozwój sprzedaży poprzez sklep internetowy.

Przypomnijmy, Monnari Trade SA posiada obecnie około 100 salonów. Lokale sieci mają od 70 do 220 mkw. powierzchni. Otwierane są w najatrakcyjniejszych punktach handlowych. Są to głównie galerie i centra handlowe w największych miastach Polski.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016