Sklep w Domu Towarowym Mysia 3

W Domu Towarowym Mysia 3 w Warszawie, na dwóch z trzech piętrach znalazły się sklepy znanych na świecie marek, których nie ma lub jest bardzo niewiele w Polsce. Powierzchnia sprzedaży domu handlowego wynosi około 2,5 tys. mkw.

Na trzecim piętrze znalazła się restauracja Cenzura, nazwą nawiązująca do lokatorów tego adresu z lat PRL-u. Pomysłodawczynią otwarcia domu towarowego Mysia 3 jest Joanna Kulczyńska.

– Pomysł narodził się w trakcie prac. Wiadomo było, że na trzecim piętrze nie będzie sklepów, a nie chcieliśmy wprowadzać tu biur. Jednocześnie miałam pomysł na działania z pogranicza sztuki, kultury, które nadałyby handlowemu miejscu nową głębszą tożsamość – mówi Joanna Kulczyńska.

W Domu Towarowym Mysia 3 najemcami są m.in. salony: COS należący do grupy H&M, Take a NAP oraz NAP Concept Store, Universal Clothing Company, UEG, My Paris Mellow Yellow, COOKie/Kowalski, Berries&Co, Sperry Top Sider, NY CITY – butik z bielizną  Elle McPherson, HankyPanky i DKNY oraz atelier polskiego projektanta Dawida Wolińskiego.