Salon Jack Wolfskin

Jack Wolfskin GmbH &Co. właściciel sklepów z odzieżą i sprzętem sportowym deklaruje dalszy rozwój swej sieci w Europie. Największa uwaga – jak podkreśla spółka w komunikacie – zostanie skupiona na rynkach azjatyckich, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Austrii, krajów Beneluksu, Włoch i Polski.

Jack Wolfskin oferuje odzież sportową i turystyczną, buty górskie i trekkingowe oraz plecaki, namioty, śpiwory i akcesoria podróżne. Obecnie posiada  w Europie około 4 tys. sklepów.

Otwarcie pierwszego salonu Jack Wolfskin Store miało miejsce 1 października 1993 r. w Niemczech, gdzie obecnie funkcjonuje największa liczba sklepów: 235. W Polsce funkcjonują 2 salony firmowe usytuowane w Galerii Krakowskiej oraz w warszawskich Złotych Tarasach.

Produkty marki można jednak nabyć na terenie całego kraju w sklepach partnerskich zlokalizowanych m.in. w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, CH Dąbrówka w Katowicach, Galerii Jurajskiej w Częstochowie czy King Cross Marcelin w Poznaniu.

Ogółem liczba sklepów w Europie to 298 (Niemcy 235, Austria 17, Szwajcaria 12, Belgia 8, Włochy 7, Wielka Brytania 6, Luksemburg 4, Polska 2, Rosja 1, Francja 4, Holandia 2), w Azji: 336 (Chiny 322, Korea 14). Wielkość sklepów to od 60 mkw. do 700 mkw.

Firma prowadzi również sprzedaż za pomocą sklepu on-line.