Anna Radecka, Senior Associate, Dział Powierzchni Handlowych, Colliers

– Nie ma wątpliwości, że Grupa LPP to jedna z najsilniejszych polskich firm branży fashion i stanowi bardzo ważne miejsce w tenant miksie każdego z dobrych centrów handlowych – mówi Anna Radecka, Senior Associate, Dział Powierzchni Handlowych, Colliers International.

– Jest cennym najemcą dla każdego właściciela centrum handlowego. Asortymentowo, w ramach wszystkich swoich marek, proponuje ciekawą i dostępną cenowo ofertę modową praktycznej dla całej rodziny. Stąd poszczególne marki  stanowią silny magnes dla potencjalnego klienta centrum handlowego. W przyszłym roku startuje ze swoją nową marką – Sinsay, która wypełni lukę ofertową dla nastolatki.

– Grupa LPP posiada obecnie około 1131 własnych sklepów w Polsce i zagranicą w ramach swoich czterech Brandów: Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Między innymi w Rosji, na Ukrainie,  Litwie, Łotwie, w Estonii, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Bośni i Bułgarii. LPP zapowiada dalszy intensywny rozwój – dodała Anna Radecka.

LPP SA to właściciel sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich jest zlokalizowana w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W 2012 roku ma zostać otwarty tysięczny sklep należący do spółki, a na koniec roku właściciel LPP planują zarządzać siecią sprzedaży o powierzchni 415 tys. mkw.