Witryna sieci H&M

Grupa H&M podała wyniki sprzedaży za wrzesień 2012 roku. Z raportu wynika, że całkowita sprzedaż z wliczeniem podatku VAT w walutach miejscowych wzrosła o 15 procent w stosunku do takiego samego miesiąca w roku ubiegłym. Sprzedaż w porównywalnych jednostkach sieci wzrosła o 6 procent. Na porównywalne jednostki składają się m.in. sklepy i sprzedaż internetowa w krajach, gdzie sprzedaż działała co najmniej pełen rok podatkowy.

Całkowita sprzedaż grupy H&M za III kwartał 2012 roku w walutach miejscowych, z wliczeniem podatku VAT wzrosła o 10 procent. H&M zanotował w III kwartale 3,6 mld koron zysku, co oznacza niewielki wzrost w stosunku do roku 2011.

Firma H&M potwierdziła w ostatnich tygodniach, że wiosną 2013 roku na rynku zadebiutuje nowy brand odzieżowy o nazwie & Other Stories.Marka ma być dostępna w Europie i będzie oferowała odzież dla kobiet. Asortyment, w  przedziale cenowym i jakościowym ma się znaleźć między ofertą sklepów H&M i COS.

Firma H&M ma obecnie ponad 2,6 tys. sklepów na 46 rynkach i planuje kolejne otwarcia. Obecnie do grupy H&M należą sklepy sieci: H&M, COS, Weekday, Cheap Monday i Monki.