LPP: plany budowy sieci salonów Sinsay

Lokal Deli Sandwich

– 1 marca 2013 roku planujemy otworzyć około 20 salonów marki Sinsay w różnych centrach handlowych m.in. w Warszawie, Wrocławiu, Łodzi, Poznaniu. Do końca marca sieć będzie liczyć 30 sklepów – powiedziała redakcji Retailnet.pl Marta Ożóg-Orzegowska, Brand Manager Sinsay.

– Salony Sinsay powierzchnią będą zbliżone do Croppa i House, w przedziale 200-400 mkw. Sklepy zlokalizowane będą przede wszystkim w centrach i galeriach handlowych.

Marka Sinsay jest najnowszym brandem w portfelu spółki LPP, która przeznaczona jest dla dziewcząt w grupie wiekowej 15-24, ze szczególnym uwzględnieniem licealistek. Do końca 2013 ma funkcjonować około 50 sklepów marki na terenie Polski oraz sklep internetowy.

LPP SA to właściciel sieci sklepów odzieżowych. Do firmy należą salony marek Reserved, Cropp, House oraz Mohito. Większość z nich jest zlokalizowana w centrach i galeriach handlowych. LPP poza Polską posiada salony sprzedaży w dwunastu krajach Europy Środkowej i Wschodniej. W 2012 roku ma zostać otwarty tysięczny sklep należący do spółki, a na koniec roku właściciel LPP planują zarządzać siecią sprzedaży o powierzchni 415 tys. mkw.
 

Tagi:,

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016