Mateusz Laskowski, Forbis Group: klienci wybierają sklepy w spójnej kolorystyce

Ptak Outlet

Ptak Outlet

– Właściwe dobranie barw do określonego wnętrza oraz ekspozycji asortymentowej jest kluczowe, każdy kolor inaczej wpływa na człowieka– tłumaczy w rozmowie z redakcją Retailnet.pl Mateusz Laskowski, dyrektor operacyjny z firmy Forbis Group.

-Wykorzystanie jasnych odcieni z ciemnymi w jednej tonacji, bądź zastosowanie zasady kontrastujących kolorów przyciąga uwagę klientów. Dobrym przykładem jest stosowanie barw ciepłych, które kojarzą się z domowym ogniskiem. Konsumenci wybierają salony, w których występuje spójna kolorystyka, a odrzucają te gdzie kolory gryzą się ze sobą nie dając pożądanego efektu

Forbis Group oferuje projektowanie wnętrz sklepów, prace budowlane i kompleksową aranżację ekspozycji. Wykonuje i dostarcza pełne wyposażenie sklepów, w tym meble sklepowe własnej produkcji, zapewniając wysoki profesjonalizm działań oraz skuteczny project management.

– Prezentacja oferty w salonie musi odbywać się dzięki właściwemu wyposażeniu ekspozycji. Do dyspozycji mamy różne możliwości – przeszklone lady, w których odpowiednio oświetlone akcesoria przykuwają wzrok klienta. Ciekawym pomysłem jest wyposażenie typu show-and-sell, gdzie stojaki i stendery z nową kolekcją bądź produktami, które można łatwo przeoczyć prezentowane są przy wejściu do salonu. Stoły w formie wyspy dają możliwość obejrzenia produktu obchodząc go z każdej strony Zdaniem specjalisty bardzo istotne jest zastosowanie odpowiednich barw w salonie, które przyciągną do niego potencjalnych klientów – dodaje Mateusz Laskowski.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016