Wizualizacja Poznań City Center

Według Tomasza Sudoła dyrektora sieci sprzedaży Solar Company SA, relacje pomiędzy najemcami, a przedstawicielami inwestorów galerii handlowych w ciągu ostatnich dwóch lat uległy znacznym zmianom.

– Jesteśmy bardziej partnerami, zarówno w negocjacjach umów najmu, jak i w codziennej współpracy z zarządcami centrów i galerii handlowych. Inwestorzy wiedzą, że warunki finansowe na jakich funkcjonujemy w ich obiektach muszą być rynkowe. Najemcy umieją już weryfikować jakość poszczególnych obiektów, rozmawiają ze sobą dzieląc się swoimi doświadczeniami. Dzięki informacjom o planach rozwojowych innych brandów łatwiej podjąć trafną decyzję o lokalizacji swojego sklepu, np.  gdy w danym mieście planowane są dwa lub trzy nowe obiekty handlowe – powiedział redakcji Retailnet.pl  Tomasz Sudoł.

Spółka Solar działa od 1989 roku. Firma jest właścicielem odzieżowej marki Solar skierowanej do kobiet. Grupa rozwija sieć sprzedaży zarówno w Polsce jak i za granicą. Obecnie sieć ma łącznie 236 placówki. W Polsce pod szyldem marki działa 198 punktów handlowych, w tym 74 sklepy własne, osiem sklepów franczyzowych oraz 116 sklepów partnerskich. Średnia powierzchnia salonu Solar to ok. 129 mkw. Marka posiada także swoje sklepy w Wielkiej Brytanii, Szkocji, Rosji, na Ukrainie oraz na Słowacji, Litwie i Białorusi.