E-commerce

Sklep internetowy Top Secret należący do spółki Redan SA działa od 4 lat. Obecnie- jak mówi Grzegorz Lipnicki, wiceprezesa zarządu Top Secret  opracowywany jest nowoczesny system sklepu, odpowiadający rosnącym wymaganiom klientów, pojawiającym się wyzwaniom technologicznym i znacznie większym potrzebom sprzedażowym.

– Główne atuty nowego systemu to wysoka intuicyjność, prosta forma, integracja z social mediami, kilka systemów rekomendacji, prezentacja produktów na sylwetce, propozycje zakupu całych zestawów stylizacyjnych, czy też wirtualne kategorie. Uruchomienie projektu planowane jest na IV kwartał – zapowiada Lipnicki.

Redan SA, właściciel sieci Top Secret równolegle chce uruchomić również funkcję zamawiania towarów do sklepów stacjonarnych. W pierwszej wersji klient będzie mógł zapoznać się z całą ofertą on-line, wybrać konkretne produkty i sprawdzić ich dostępność w pobliskim sklepie. W kolejnej odsłonie udostępniona zostanie możliwość zamawiania wybranych produktów do wskazanej lokalizacji.

Przypomnijmy, sklep internetowy Top Secret działa na terenie całej Polski i na Ukrainie. – Obecnie prowadzimy prace nad wprowadzeniem sprzedaży on-line w Rosji. Od początku roku stale rozszerzamy ofertę sklepu internetowego Top Secret o nowe grupy artykułów, jak bielizna czy akcesoria domowe. Dodatkowy asortyment uzupełnia dotychczasową ofertę, a klientom daje możliwość poszerzenia koszyka zakupów i większego wyboru. W przyszłości planujemy rozwój w kolejnych kategoriach takich jak kosmetyki czy akcesoria biurowe – podsumowuje Lipnicki.

Więcej o planach inwestycji w sektorze e-coomerce w wywiadzie z wiceprezesem zarządu Top Secret sp. z o. o Grzegorzem Lipnickim na łamach najnowszego wydania Shopping Center Poland.