Rank Progress SA: tworzenie wizerunku centrum handlowego

Wizualizacja Galerii Świdnickiej

Wizualizacja Galerii Świdnickiej

– Przygotowując otwarcie obiektu handlowego ważne jest, by miało ono szczególny charakter, odpowiednio dobrany do specyfiki konkretnej lokalizacji, oczekiwań mieszkańców i klientów, a także budżetu, który posiadamy- podkreśla Halina Wyborska, rzecznik prasowy Rank Progress SA.

– Należy zatem zaplanować takie działania, które nie tylko przyciągną potencjalnych nabywców, ale przede wszystkim wykreują pozytywny wizerunek centrum handlowego oraz zbudują trwałe więzi między klientami, a galerią. Aby osiągnąć ten cel, konieczna jest bliska i pozytywna współpraca z władzami miasta i instytucjami miejskimi, a także z dziennikarzami – dodaje Halina Wyborska.

Jak mówi kampania otwarcia centrum handlowego to złożony proces, który musi opierać się na przemyślanej strategii.

-Rozpoczyna się on od poinformowania o zamiarze realizacji w danym miejscu centrum handlowego, a następnie komunikowania całego procesu budowy. W ramach działań informacyjnych i promocyjnych prowadzi się także liczne akcje społeczne, zwykle przy współpracy z najemcami. Odpowiednio przygotowana akcja promocyjna powinna opierać się na zaskakujących wydarzeniach, którą wzbudzą duże zainteresowanie lokalnej społeczności.

– Komunikacja odbywa się z wykorzystaniem wielu narzędzi. Wśród nich warto wymienić m.in. prowadzenie działań PR, współpracę z mediami regionalnymi, a także aranżowanie wywiadów w lokalnych stacjach radiowych i telewizyjnych. Duże znaczenie ma także przemyślana, najlepiej niestandardowa, kampania reklamowa, opierająca się na nośnikach ATL i BTL – podsumowuje Halina Wyborska.

Rank Progress SA to firma inwestycyjno-deweloperska z siedzibą w Legnicy. Działa na polskim rynku nieruchomości od 1997 r. Specjalizuje się w budowie obiektów handlowych.  W latach 2001 – 2012 Rank Progress zrealizował 25 projektów inwestycyjnych.

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016