E-commerce

– Rynek e-commerce kryje wiele możliwości, zwłaszcza dla firmy, które działają w branży detalicznej. Można sięgnąć po miliony użytkowników, którzy spędzają dużo czasu na szukaniu produktów w internecie i wydają tam sporo pieniędzy- powiedział James Dening, były szef Enterprise Sales, Amazon UK, podczas konferencji e-nnovation.

– Według mnie należy sprzedawać produkty na istniejącej platformie internetowej, która generuje spory ruch. Widoczne jest to w przypadku Amazona. Firma ta rośnie w tempie 65 proc. rocznie i ten trend utrzyma się w 2013 roku. W tym roku osiągnie przychód w kwocie 27-28 mld dolarów. To wspaniały biznes, który generuje zyski. Uważam, że Amazon będzie korzystał w szerszym wymiarze ze sprzedaży detalicznej.

James Dening jest uznawany za autorytet w dziedzinach e-commerce, zarządzania sprzedażą i rozwoju biznesu. James Dening pełnił funkcję szefa Enterprise Sales, Amazon UK, założycielem i CEO Finesight, aniołem biznesu i wykładowcą Doug Richard’s School for Startups. Jego celem jest wykorzystanie swojego bogatego doświadczenia z branży, aby pomóc liderom zespołów sprzedaży, a także samym zespołom w uzyskaniu najlepszych wyników ich e-commercowych operacji.