Jack Wolfskin: otwarcie salonu marki w Katowicach

Salon sieci Jack Wolfskin

Salon sieci Jack Wolfskin

24 października 2012 zostanie otwarty nowy salon marki  Jack Wolfskin oferującej odzież i sprzęt turystyczny. Sklep znajdzie się w katowickim centrum handlowym Silesia City Center. Zajmie powierzchnię ponad 70 mkw.

Firma Jack Wolfskin to jeden z wiodących dostawców funkcjonalnej odzieży, obuwia i wyposażenia outdoorowego w Europie i jednocześnie największy franczyzodawca w branży specjalistycznego handlu sportowego na rynku niemieckim. Produkty firmy Jack Wolfskin są aktualnie sprzedawane w ponad 600 sklepach franczyzowych i w ponad 4 tys. punktów sprzedaży na terenie Europy i Azji.

W Polsce funkcjonują dwa salony firmowe usytuowane w Galerii Krakowskiej oraz w warszawskich Złotych Tarasach. Produkty marki można jednak nabyć na terenie całego kraju w sklepach partnerskich zlokalizowanych m.in. w Galerii Bałtyckiej w Gdańsku, CH Dąbrówka w Katowicach, Galerii Jurajskiej w Częstochowie czy King Cross Marcelin w Poznaniu.

Jack Wolfskin GmbH & Co. właściciel sklepów z odzieżą i sprzętem sportowym deklaruje dalszy rozwój swej sieci w Europie. Największa uwaga zostanie skupiona na rynkach azjatyckich, Wielkiej Brytanii, Francji, Szwajcarii, Austrii, krajów Beneluksu, Włoch i Polski.

W ciągu ostatnich lat firma Jack Wolfskin wprowadziła na rynek liczne nowości materiałowe oraz produktowe i może się poszczycić kilkoma opatentowanymi technologiami w zakresie odzieży, plecaków i namiotów. W roku gospodarczym 2011 obrót przedsiębiorstwa wyniósł 355 mln euro. Przedsiębiorstwo Jack Wolfskin, mające siedzibę w Idstein (Taunus) w Niemczech zatrudnia 630 pracowników.

 

Reklama

Galeria Jurajska