OpenMedia: plany ekspansji sieci elektromarketów Avans

Sklep sieci Avans

Sklep sieci Avans

Jeszcze w 2012 roku pod marką Avans otwartych zostanie kilkanaście nowych elektromarketów- deklaruje właściel sieci spółka OpenMedia. Plany biznesowe zakładają, iż na koniec roku 2013, łączny obrót elektromarketów przekroczy 2,4 mld zł.

Sieci salonów Avans i Media Expert, którymi zarządza OpenMedia liczą ponad 200 sklepów własnych i ponad 200 franczyzowych. Spółka planuje otwierać swoje salony na terenie całego kraju, m.in. w retail parkach i galeriach handlowych.

Wraz z ekspansją planowane jest wprowadzenie nowej startegii marketingowej, reklamowej oraz wprowadzenie nowoczesnych form ekspozycji towarów.

Należąca do braci Arkadiusza i Sławomira Tomalów spółka OpenMedia, uzyskała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na przejęcie ponad 100 elektromarketów sieci Avans i ponad 200 umów franczyzowych. Nowy właściciel sieci zamierza intensywnie rozwijać markę. W najbliższym czasie planuje intensywną ekspansję na terenie całego kraju.

– W trakcie licznych rozmów z deweloperami prezentujemy przede wszystkim nasze dalsze plany dotyczące sieci. Są to głównie plany intensywnej ekspansji w miastach, w których dotychczas sklepy Avans nie były obecne oraz plany rozbudowywania nowoczesnego kanału sprzedaży internetowej – mówi Sławomir Tomala, wiceprezes zarządu OpenMedia.

– Jednym z kluczowych kanałów, który zamierzamy intensywnie rozwijać, będzie także sprzedaż internetowa. Jesteśmy przekonani, że to dla nas duża szansa na wzrost – podsumowuje Arkadiusz Tomala.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016