Wizualizacja Centrum Duchnów

– O sukcesie kampanii wspierającej otwarcie centrum handlowego decydują efekty, które przynoszą przeprowadzone działania- mówi Halina Wyborska z Rank Progress SA, zaznaczając, że najważniejsza jest  odwiedzalność, tak podczas otwarcia, jak i funkcjonowania obiektu.

-Należy jednak pamiętać, że nie tylko jej wysoki poziom jest miarą sukcesu kampanii – Celem kampanii jest przede wszystkim zbudowanie pozytywnego wizerunku centrum handlowego. Odbywa się to zarówno poprzez pokazywanie jego wszystkich silnych stron , jak również rzetelne przedstawianie oferty handlowej. Informując o otwarciu nowej galerii, ważne jest, by wyróżnić się na tle konkurencji – zaprezentować centrum jako miejsce wyjątkowe, z lepszą ofertą niż otwierające się konkurencyjne obiekty- podkreśla Halina Wyborska.

– Ostatecznym celem kampanii jest oczywiście przyciągnięcie do centrum jak największej liczby klientów – zarówno w dniu otwarcia obiektu, jak i w kolejnych miesiącach jego funkcjonowania. Nie bez znaczenia są także wysokie obroty osiągane przez najemców.

Rank Progress SA to firma inwestycyjno-deweloperska z siedzibą w Legnicy. Działa na polskim rynku nieruchomości od 1997 r. Specjalizuje się w budowie obiektów handlowych.  W latach 2001 – 2012 Rank Progress zrealizował 25 projektów inwestycyjnych.