Wizualizacja Factory Annopol

Firma Neinver, do której należą centra outletowe Factory zmieniła ich stronę internetową, aby była bardziej dostępna dla internautów. Strona jest po zmianach zdecydowanie bardziej intuicyjna od poprzedniej wersji- podkreśla Neinver w komunikacie.

Na stronie Factory zamieszczane są wszystkie aktualności dotyczące centrów – informacje na temat nowych najemców, promocji, eventów czy konkursów.

– Zdecydowaliśmy się na zmianę wyglądu strony internetowej, aby była ona przejrzysta i jeszcze bardziej dostępna dla naszych klientów, a także dostępna w technologiach mobilnych – mówi Jolanta Matynska-Kalata, marketing manager Neinver Asset Management.

Witryna online moderowana jest przez osoby z działu marketingu firmy Neinver. Uzupełnieniem strony internetowej jest profil na Facebooku oraz blog o tematyce lifestyle, stworzony przy organizacji pierwszej kampanii Manifest Your Style.

Factory to sieć centrów outlet, założona w Hiszpanii przez firmę Neinver w 1996 roku, obecną na polskim rynku od 2002 roku. W Europie znajduje się osiem centrów Factory: cztery w Hiszpanii oraz cztery w Polsce. Łączna powierzchnia handlowa obiektów istniejących w Polsce wynosi 64,5 tys. mkw. Factory jest pierwszą marką centrów outlet, która zaistniała na polskim rynku. Centra outlet Factory są kompleksowo zarządzane przez Neinver Asset Management, realizującą usługi związane z bieżącym utrzymaniem i marketingiem obiektów.