Redan: nowa strona e-sklepu TextilMarket

Salon TextilMarket

Salon TextilMarket

Zmiana wyglądu strony internetowej sieci dyskontów odzieżowych TextilMarket ma przynieść wzrost sprzedaży oraz wzmocnienie wizerunku marki. Jest też jednym z elementów intensyfikacji działań marketingowych oraz wzmocnienia komunikacji z klientami- podaje Redan SA.

Według badań U&A (Usage and Attitude) przeprowadzonych przez agencję Meritum na zlecenie Asesso SKA zarządzającej siecią sklepów TextilMarket, 69 proc. klientów sieci dyskontowej korzysta z internetu codziennie lub prawie codziennie. M.in. w oparciu te o badania przygotowano projekt strony, którego założeniem było stworzenie witryny przyjaznej dla internauty i umożliwiającej zapoznanie się z bieżącymi ofertami promocyjnymi.

Odświeżona strona jest przejrzysta i łatwa w obsłudze. W najbliższym czasie uruchomione zostaną nowe funkcjonalności strony, umożliwiające stały kontakt z klientami. Projekt zakłada stworzenie w krótkim okresie bazy klientów, w oparciu o którą możliwe będzie  uruchomienie dodatkowego narzędzia komunikacji jakim jest marketing mobilny. W ramach projektu poza ofertą handlową i informacjami o sklepach dodano część dotyczącą pracy w TextilMarket.

Sieć TextilMarket uruchomiła także swój profil na portalu społecznościowym Facebook. Aktywne działania społecznościowe rozpoczęto w związku z intensyfikacją działań marketingowych i komunikacji z klientami.

Redan SA jest właścicielem sieci sklepów  Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz TextilMarket. W sumie posiada ponad 470 salonów. 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska