Wizualizacja Atrium Felicity

Poziom komercjalizacji Atrium Felicity w Lublinie, uwzględniając list intencyjny podpisany z marką Media Saturn wynosi 78,5 proc. – podaje inwestor. Do grona najemców obiektu dołączył sklep marki Carry. Salon tej polskiej sieci odzieżowej zajmie około 400 mkw.

Atrium Felicity, jak podkreśla Atrium European Real Estate Limited, będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Obiekt jest zlokalizowany przy jednej z głównych arterii Lublina: al. Witosa i ul. Grygowej. Otwarcie Atrium Felicity zaplanowano na koniec 2013 roku.

– Negocjujemy z kolejnymi przedstawicielami znanych marek modowych, aby zapewnić mieszkańcom Lublina i okolic jak najszerszy wybór odzieży i dodatków – mówi Marta Hamarowicz, Head of Leasing, Atrium Poland Real Estate Management.

– Dynamicznie postępujący proces komercjalizacji, kolejne umowy podpisywane z najpopularniejszymi na naszym rynku markami, świadczą o potencjale Atrium Felicity. Teraz do grona takich sklepów jak H&M, Zara, Reserved, czy New Yorker, dołącza popularna polska marka modowa – Carry.

Atrium Felicity pomieści 135 sklepów i punktów usługowych. Wśród najemców znajdą się takie marki, jak: Intersport, Reserved, Mohito, House, Cropp, Home & You, Cubus, Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti, Pull & Bear, Oysho, Zara Home, H&M, Smyk Megastore, New Yorker, CCC, Rossmann, Sephora, Super-Pharm, Fitness Club Pure, RTV Euro AGD, i wiele innych. Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman &Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc.

Atrium European Real Estate Limited to firma działająca na rynku nieruchomości i zajmująca się przede wszystkim inwestowaniem w centra handlowe w Europie Środkowej i Wschodniej, zarządzaniem nimi i ich rozwojem. Grupa jest właścicielem 155 takich obiektów. Łącznie posiada w Polsce ok. 374 tys. mkw. powierzchni handlowej.