Salon sieci Smyk

Smyk.com sklep internetowy z ofertą produktów dla dzieci ma już rok. Pierwszy rok funkcjonowania sklepu to, jak podkreślają przedstawiciele sieci, etap ciągłego rozwoju oraz zdobywania nowych umiejętności i doświadczeń.

Na przestrzeni dwunastu miesięcy w sklepie znalazło się ponad 36 tys. produktów, niezbędnych dla prawidłowego rozwoju dziecka – od bucików, przez zabawki i foteliki samochodowe, po kosmetyki pielęgnacyjne dla dzieci i rodziców. Obecnie serwis odwiedza 450 tys. użytkowników, którzy generują niemal 10 mln odsłon miesięcznie. Sklep cieszy się także, jak informują przedstawiciele spółki popularnością wśród użytkowników serwisów społecznościowych – od momentu startu fanpage na portalu Facebook zgromadził blisko70 tysięcy fanów. Od października 2012 roku partnerem logistycznym smyk.com jest firma kurierska DPD.

– Smyk.com to nasz ogromny sukces – co miesiąc notujemy liniowy wzrost liczby użytkowników, odsłon i widzimy bezpośrednie przełożenie tych danych na generowaną sprzedaż. Naszym głównym wyzwaniem okazało się sprostanie dynamice wzrostu. Nie bez znaczenia jest tutaj sympatia dla marki widoczna na każdym kroku, zarówno w reakcjach klientów, jak i komentarzach w serwisach społecznościowych – smyk.com precyzyjnie odpowiada na chęci i potrzeby naszych klientów i to jest wartość, o którą zamierzamy dbać w szczególny sposób – mówi Dorota Bachman, członek zarządu, dyrektor marketingu i rozwoju biznesu smyk.com.

Zaawansowana wyszukiwarka ułatwia zakupy, umożliwiając wyszukiwanie produktów wg wieku, marki, ceny, płci, bohatera lub łącząc ze sobą dowolne parametry. Czas realizacji zamówienia – od 24 godzin. Większość produktów można także odebrać w sieci salonów Empik (prawie 190 placówek). Serwis daje także możliwość komentowania i oceniania produktów przez użytkowników i jest miejscem zporadami dotyczącymi rodzicielstwa i wychowania oraz posiada rozbudowane forum dyskusyjne.

E-sklepem smyk.com jak i sklepami/serwisami internetowymi empik.com, empiktravel.pl i empikfoto.pl – zarządza spółka E-commerce Services. Spółka E-commerce Services jest własnością funduszu NFI Empik Media & Fashion S.A., notowanego na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.