Wojas SA: remont centrum handlowego utrudnia handel

Salon Wojas

Salon Wojas

– Najczęstszym problemem, z którym spotykamy się w trakcie przebudowy obiektu jest zmniejszenie odwiedzalności centrów handlowych, a co za tym idzie sklepów – mówi Błażej Gorzelak, dyrektor sprzedaży Wojas.

Najemcy centrów handlowych podkreślają, że w trakcie rozbudowy niezakłócony handel może być trudny do osiągnięcia. Staranne planowanie i bliska współpraca z wykonawcami i najemcami może jednak ograniczyć te uciążliwości.

-Zarządcy powinni zwracać większą uwagę na komunikowanie otwarcia oraz korzyści dla klientów po przebudowie. W większości centrów handlowych, w których mamy swoje salony, należy udoskonalić oznaczenia informujące o dojeździe do centrum czy parkingach. Są to rozwiązania, które mogą pozytywnie wpłynąć nie tylko na relację najemca-klient, ale także najemca-zarządca – dodaje Błażej  Gorzelak.

W Polsce obecnie funkcjonuje ponad 340 obiektów handlowych, z których połowa ma ponad 10 lat i wymaga modernizacji. Według raportu przeprowadzonego przez Jones Lang LaSalle – Odnowa, przebudowa, rozbudowa. Kierunki rozwoju polskich centrów handlowych – do chwili obecnej w sumie 74 obiekty w Polsce poddano programom rewitalizacyjnym, a do końca 2014 roku dodatkowych 20 obiektów handlowych ma w planach modernizację.

 

 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska