Wizualizacja CH Klif Warszawa

W warszawskiej galerii handlowej Klif dobiega końca modernizacja elewacji budynku oraz remont wnętrza. Oficjalne otwarcie odnowionego obiektu, Domu Mody Klif  zaplanowano na początek grudnia 2012 roku.

W przebudowywanym Klifie po raz pierwszy w Polsce użyto na tak wielką skalę najwyższej klasy, innowacyjnych surowców jak kompozyt z żywicy akrylowej i minerałów naturalnych. Materiały te dają możliwość wykonania niewidocznych łączeń, kształtowanie różnorodnych brył, a w szczególności efektownych, opływowych form, jakie będzie miała na przykład nowa fontanna ze sceną.

Dzięki zmianie oświetlenia i kształtu sufitu – który poprzednio miał formę bardziej industrialną – nowa przestrzeń uzyska przyjazny, jasny charakter- podkreśla inwestor. Powstanie również specjalna strefa dla klientów, gdzie będzie można odpocząć, posłuchać muzyki fortepianowej na żywo, a także wziąć udział w ciekawych wydarzeniach.

Remont to również zmiany bardziej praktyczne, służące zwiększeniu wygody klientów – zainstalowana zostanie bardziej wydajna klimatyzacja, a toalety na obydwu piętrach zyskają nową, lepszą jakość.

– Dom mody to kategoria znacznie pojemniejsza niż centrum handlowe. Zawsze staraliśmy się pozycjonować nie tylko jako miejsce, w którym można dokonać zakupów najnowszych kolekcji odzieżowych, ale również kreatora trendów, który dba o wizerunek swoich klientów. Zdecydowaliśmy się na remont generalny, zarówno fasady jak i wnętrza, które będą bardziej adekwatne do tożsamości naszej marki. Równolegle wdrażamy nowy język komunikacji, dzięki któremu pragniemy podkreślić swoją indywidualną pozycję na warszawskim rynku modowym ¬– mówi Iga Aksamit, Dyrektor Marketingu BNP Paribas Real Estate Poland zajmująca się m.in. marketingiem dla Domu Mody Klif.

Dom Mody Klif to prestiżowa galeria handlowa, w której na powierzchni 18 tys. mkw. mieszczą się luksusowe butiki, takich marek jak: Baldinini, Gant, Guess, Marina Rinaldi, Marella MaxMara, Marlboro Classics, Lacoste, Pandora, Paul&Shark, Pollini, Stefanel, Tretorn, TruTrussardi, iBlues. Na dwóch poziomach znajduje się ponad 100 sklepów (w tym delikatesy BOMI), restauracje, kawiarnie i punkty usługowe.