Sephora: inwestujemy w rozwój sieci

Perfumeria sieci Sephora

Perfumeria sieci Sephora

– W październiku otworzyliśmy pierwszy salon perfumeryjny Sephora w Gorzowie Wielkopolskim. Jest to już trzecia perfumeria, którą uruchomiliśmy w ciągu ostatnich trzech miesięcy, a na tym jeszcze nie koniec– powiedział Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży, Sephora Polska.

– W ciągu najbliższych tygodni planujemy jeszcze jedno otwarcie. Pomimo trudniejszej niż w roku ubiegłym sytuacji na rynku konsekwentnie inwestujemy w rozwój sieci i staramy się być obecni w najlepszych centrach handlowych, zarówno tych już funkcjonujących, jak i planowanych, w danym regionie, a także systematycznie inwestować w remodeling istniejących perfumerii- mówi Artur Garnczarek.

Sephora ostatnio uruchomiła dwa salony w centrach handlowych m.in.: w CH Auchan Produkcyjna w Białymstoku o powierzchni ponad 200 mkw. oraz w CH Nova Park w Gorzowie Wielkopolskim (pow. 248 mkw.), który jest 92 punktem sieci w Polsce. W listopadzie 2012 roku planowane jest otwarcie kolejnej perfumerii sieci.

Sephora rozwija się, stawiając na jakość i rentowność swojego konceptu, jako czynniki gwarantujące stabilny i długotrwały rozwój sieci. W ubiegłym roku w Polsce Sephora otworzyła siedem perfumerii. W tej chwili sieć liczy 92 salony, a do końca roku zostanie otwarta jeszcze jedna perfumeria Sephora.

W ciągu najbliższych trzech lat planowanych jest kilkanaście kolejnych otwarć. Będzie to kontynuacja strategii rozwoju polegającej na wybieraniu tylko najbardziej prestiżowych lokalizacji w najlepszych centrach handlowych, w największych miastach w Polsce oraz przy głównych ulicach największych miast. Dzięki takiej strategii, w rankingach centrów handlowych Sephora znajduje się w grupie najemców o największych obrotach.

Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych oraz najbardziej innowacyjna sieć perfumerii w Polsce. Firma powstała w 1970 roku we Francji, a od 14 lat jest obecna na polskim rynku. W tym czasie zaistniała na stałe w świadomości Polaków jako miejsce niezwykle inspirujące i oddziałujące na zmysły. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Obecnie Sephora posiada ponad 1 600 perfumerii na świecie, w tym 92 perfumerie w Polsce.

W Polsce Sephora posiada około 51 proc. udziału w sprzedaży wszystkich kosmetyków selektywnych na rynku perfumeryjnym (badania Nielsen, sieci perfumeryjne za okres styczeń-czerwiec 2012 r.), co daje jej pierwsze miejsce w tym segmencie (badania Nielsen). Firma od początku swojej obecności na polskim rynku konsekwentnie się rozwija i inwestuje w najlepsze lokalizacje swoich perfumerii w wiodących centrach handlowych w największych miastach. W rankingach centrów handlowych Sephora plasuje się w grupie salonów sprzedaży o największych obrotach.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska