Carrefour

– Osiągnięcie sukcesu w biznesie jest łatwiejsze, kiedy u boku ma się silnego, stabilnego i doświadczonego partnera. Dla polskich firm może nim być Carrefour Polska- mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy polskiego oddziału francuskiej spółki.

Firma poszukuje franczyzobiorców którzy mogą otworzyć sklepy w największych polskich miastach.

Jak podkreśla- Carrefour Polska- oferuje kompleksowy, dopasowany do potrzeb klienta koncept franczyzowy oraz wskazuje polskim przedsiębiorcom lepsze sposoby zarządzania własnym biznesem

– Od kilku lat wyraźnie widać postępującą integrację w handlu detalicznym- dodaje Robert Gwiazdowski, ekonomista i ekspert w dziedzinie zagadnień sektora MSP.

-Małym graczom coraz trudniej wynegocjować korzystne ceny i zwiększyć obroty. W handlu pojawiła się jednak nowa możliwość rozwoju, czyli franczyza. Przedsiębiorstwo posiadające cenne doświadczenia po prostu przekazuje je mniejszym firmom.

– Obecnie w Polsce działa ponad 260 sklepów franczyzowych z logo Carrefour Express. Co miesiąc otwieranych jest kilkanaście nowych placówek. W roku 2012 planowane jest otwarcie w sumie ponad 200 sklepów osiedlowych. W kolejnych latach Carrefour zamierza utrzymać tempo rozwoju i otwierać z partnerami franczyzowymi ponad 200 sklepów rocznie.