Redan SA: dobre wyniki e-commerce

Salon Top Secret

– Kanał e-commerce rozwija się w tempie zdecydowanie szybszym niż sklepy tradycyjne w Polsce. W 2012 roku nastąpiło podwojenie sprzedaży i blisko trzykrotny wzrost odwiedzin – podkreśla Grzegorz Lipnicki, wiceprezes zarządu Top Secret sp. z o.o.

– Rozwój tego kanału ma dla nas strategiczne znaczenie. Dobrze zarabiamy i przede wszystkim widzimy w nim duży potencjał wzrostu w kolejnych latach, dlatego e-commerce jest intensywnie rozwijany – deklaruje Grzegorz Lipnicki.

Sklep internetowy Top Secret należący do Redan SA funkcjonuje od 4 lat. Jego grupę docelową stanowią klienci sklepów stacjonarnych spółki: marek Top Secret i Troll.

Sklep internetowy Top Secret działa na terenie całej Polski i na Ukrainie. Oferta e-sklepu tej marki jest systematycznie rozszerzana. Od początku tego roku wprowadzono nowe grupy artykułów – tj. dział z bielizną oraz akcesoriami domowymi. W planach jest wprowadzenie także takich kategorii jak kosmetyki oraz akcesoria biurowe.

Głównym obszarem działalności spółki Redan jest sprzedaż w sklepach tradycyjnych. Spółka posiada ponad 490 sklepów sieci detalicznych: Top Secret, Top Secret&Friends, Troll oraz Textil Market.

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska