Atrium: rekomercjalizacja centrów handlowych Atrium

CH Atrium Biała

CH Atrium Biała, Atrium

Kilkudziesięciu nowych najemców do końca listopada 2012 roku otworzy swoje lokale w centrach handlowych Atrium. W dziewięciu obiektach z portfolio spółki  pojawią się salony sprzedaży marek z branży modowej, obuwniczej oraz gastronomicznej.

Łącznie- jak podkreśla w komunikacie  Atrium Poland Real Estate- wynajęto ponad 3,5 tys. mkw. powierzchni.

Kończy się proces rekomercjalizacji centrum handlowego Atrium Biała w Białymstoku. W związku z tym w centrum zostanie otwarty m.in. sklep sieci Tiffi / Próchnik z odzieżą damską i męską, kawiarnia Cafe Club i restauracja Subway. Trwa finalizowanie umów z kolejnymi najemcami- podkreśla inwestor.

Kawiarnie Cafe Club powstaną też w Atrium Kasztanowa i Atrium Koszalin, gdzie zajmą odpowiednio: ok. 80 i 140 mkw.

W koszalińskim Atrium powstanie również  salon z obuwiem i akcesoriami marki Ecco, zajmując ponad 130 mkw. oraz lokal Subway. W najbliższym czasie planowane są tam otwarcia sklepów kolejnych marek.

W Toruniu, wśród sklepów modowych Atrium Copernicus pojawił się salon marki Greenpoint. Marka z odzieżą dla kobiet zajęła blisko 100 mkw. powierzchni w centrum.

Jesienią wielu najemców dołączyło także do płockiego centrum handlowego Atirum Mosty. W nowo otwartej części pojawiły się salony marek: Mohito, Rekids, Lavard, Cubus; sklep z odzieżą i akcesoriami dla dzieci Smyk oraz klub Pure Jatomi Fitness. W najbliższym czasie zostanie tam otwarty także salon sieci Tatuum (ok. 130 mkw.) oraz restauracja Subway (ponad 60 mkw.).

W Bytomiu, w Atrium Plejada w połowie października tego roku uruchomiono myjnię samochodową IMO.

W warszawskich centrach handlowych Atrium: Promenadzie, Reducie i Targówku, jesienią pojawi się kilkunastu nowych najemców. W połowie października, w Atrium Promenada otwarto multibrandowy salon modowy Idealist Fashion Store. Do grona najemców tego centrum dołączy również sklep z artykułami do wyposażenia domu – Monetti.

Z kolei w warszawskiej Reducie ofertę modową takich salonów jak: H&M, Reserved, Esprit, Cubus, Jacqueline Riu i Vero Moda uzupełniły lokale: Mohito, Cropp, House czy Re’New. Ponadto branżę zdrowia i urody wzbogacił salon manicure Misumari Nail Bar. Najemcami w strefie foodcourt zastały m.in. bar z sałatkami Salad Story i  Cukiernia Sowa.

W Atrium Targówek powstaną: salon odzieży męskiej Brice (ok. 170 mkw.), salon z obuwiem i akcesoriami Kari (ponad 200 mkw.) oraz salon modowy dla osób śledzących najnowsze trendy i niestandardowe kreacje – Not For Sale. W ofercie gastronomicznej centrum pojawi się restauracja North Fish oferująca dania z ryb i owoców morza.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016