Salon Gino Rossi
Salon Gino Rossi, M1 Czeladź

Przychody spółki Gino Rossi ze sprzedaży wyniosły w październiku 2012 roku 20 mln zł i były niższe o 2,3 proc. w porównaniu do października 2011. Od stycznia przychody grupy Gino Rossi wyniosły jednak prawie 175 mln zł, o 13 proc. wiecej niż rok wcześniej.

Sprzedaż spółki Gino Rossi od stycznia do października 2012 roku wzrosła o 7 proc. i wyniosła około 95 mln zł, a sprzedaż spółki Simple wyniosła 85 mln zł i była wyższa o 25 proc. w porównaniu do analogicznego okresu roku ubiegłego.

Spółka Gino Rossi w październiku 2012 osiągnęła sprzedaż na poziomie ponad 11 mln zł co oznacza spadek o 6 proc. Natomiast sprzedaż spółki Simple wyniosła w tym okresie 9 mln zł, rosnąc o 10 proc.

Spółka Gino Rossi jest właścicielem sieci sklepów Gino Rossi i Simple Creative Products. Salony Gino Rossi sprzedają obuwie damskie i męskie, torebki, akcesoria skórzane oraz odzież damską. W Polsce i za granicą działa ich ponad  100. W ponad 40 salonach Simple Creative Products sprzedawana jest odzież damska wyższej klasy.