post

Sephora: sklep internetowy uzupełni tradycyjną sieć perfumerii

Perfumeria sieci Sephora

Perfumeria sieci Sephora

- Sephora pracuje obecnie nad kilkoma projektami o strategicznym znaczeniu dla firmy. Są to m.in. otwarcia nowych salonów oraz modernizacja i odświeżanie wnętrz poszczególnych perfumerii sieci – informuje Artur Garnczarek, dyrektor ds. sprzedaży Sephora Polska.

- Pracujemy również nad uruchomieniem naszego sklepu internetowego. Jest to jednak projekt długoterminowy, którego realizację rozłożyliśmy na nadchodzące miesiące- dodaje Artur Garnczarek. 

-Strategia rozwoju Sephora zakłada otwieranie kolejnych perfumerii. W 2013 roku planujemy powiększyć naszą sieć o 5-7 nowych perfumerii. W ciągu kolejnych trzech lat otworzymy kilkanaście nowych salonów. Planując otwarcia nowych perfumerii bierzemy pod uwagę przede wszystkim ich potencjał, aby mogły one osiągać wysoką rentowności. Dlatego wybieramy najlepsze obiekty handlowe i prestiżowe lokalizacje. Sephora ze względu na siłę swojej marki oraz liczne działania marketingowe i promocyjne jest bardzo pożądanym najemcą, który generuje wzmożony ruch w centrach handlowych – dodaje Artur Garnczarek.

W tej chwili sieć Sephora w Polsce liczy 92 salony, a do końca roku zostanie otwarta jeszcze jedna perfumeria. Sephora to lider sprzedaży rynku kosmetyków selektywnych. Firma powstała w 1970 roku we Francji. Sephora jest częścią koncernu Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych.
 

RETAILNET Newsletter

dla profesjonalistów rynku centrów handlowych: najemców i deweloperów

Podobne artykuły