Ecco: rozwój dzięki franczyzie

Salon Ecco

Salon Ecco

Najnowszy salon obuwniczy Ecco powstał w CH Atrium w Koszalinie. Kolejny zostanie otwarty w centrum handlowym City Center Rzeszów. Nowe sklepy, jak informują przedstawiciele Ecco są wynikiem strategii firmy i ekspansji sieci franczyzowej na obszar całej Polski.

Sieć rozwijana jest zgodnie z założeniami budowania pozytywnych relacji z klientami poprzez zagwarantowanie najlepszego otoczenia do dokonywania zakupów – mówi Marek Starowicz, dyrektor handlowy Ecco.

-Sam produkt wysokiej jakości nie jest w obecnych czasach wystarczający do wykreowania pozytywnego doświadczenia – niezbędne stają się takie elementy jak: unikalny i funkcjonalny design sklepu, odpowiedni visual merchendising zintegrowany z aktulanymi kampaniami marketingowymi czy wiedza i umiejętności sprzedawców w sklepach. Konceptem gwarnatującym taki najwyższy poziom obsługi jest system franczyzowy Ecco obejmujący zarówno sklepy monobrandowe Ecco jak i sklepu typu shop in shop – dodaje Starowicz.

System franczyzowy Ecco rozwija się na całym świecie od ponad 40 lat. Wymagania kapitałowe wobec franczyzobiorców uzależnione są w głównej mierze od typu i powierzchni otwieranego sklepu. Sklep monobrandowy powinien posiadać powierzchnię sprzedażową od 75 do 120 mkw.

Shop in shop oraz shop point stanowią połączenie sklepu multibrandowego klienta ze stoiskiem firmowym Ecco.

Ecco włącza do sieci zarówno działające sklepy, zmieniając ich profil oraz asortyment, jak i nowe lokale w otwieranych centrach handlowych. Franczyzodawcom pomaga w negocjacjach z firmami komercjalizującymi powierzchnie jak i zarządzającymi już istniejącymi galeriami. W wielu przypadkach znalezienie odpowiedniego lokalu pozostawia jednak w gestii lokalnego partnera, który najlepiej zna specyfikę rynku oraz zwyczaje zakupowe klientów. Obecnie w Polsce sklepy franczyzowe stanowią 65 proc. sieci.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska