CHI Polska: nowa sieć kawiarni na polskim rynku

Andy Marshall, Neil Campbell, Dorota Szczerbicka, CHI Polska

Andy Marshall, Neil Campbell, Dorota Szczerbicka, CHI Polska

Marka Costa by coffeeheaven zastępuje na polskim rynku kawiarnie coffeeheaven oraz Costa Coffee.  Kawiarnie Costa Coffee już działają pod nowym szyldem, teraz przemiana czeka sieć coffeeheaven. Proces wprowadzania nowej marki będzie przebiegał stopniowo.

Rebranding- jak  informuje właściciel sieci, CHI Polska SA-  poprzedzony będzie remontem i zmianą wystroju wnętrz kawiarni. Procesowi sukcesywnie poddane będą wybrane kawiarnie coffeeheaven w całej Polsce. Pierwsze z nich pod nowym szyldem, ze zmienionym menu oraz wystrojem wnętrz, zostaną otwarte już w listopadzie. Do końca 2012 roku pod szyldem Costa by coffeeheaven działać będzie około 30 kawiarni.

W 2010 roku CHI Polska SA połączyła się z wywodzącym się z Wielkiej Brytanii konsorcjum Costa Ltd, które posiada ponad 2,5 tys. kawiarniami w 25 krajach i jest częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC. Dzięki współpracy, CHI Polska SA w styczniu 2012 roku otworzyła pierwsza kawiarnię pod marką Costa Coffee oraz w kolejnych miesiącach przejęła pozostałe kawiarnie Costa Coffee, które do dnia przejęcia funkcjonowały na polskim rynku na zasadzie umowy franczyzowej.

– Obecnie jesteśmy operatorem ponad 110 kawiarni Costa by coffeeheaven oraz coffeeheaven, co zapewnia nam niekwestionowany status lidera rynku. Co więcej, jesteśmy przekonani, że Costa by coffeeheaven zapewni nam pozycję najszybciej rozwijającej się marki w Europie Centralnej – mówi Neil Campbell, dyrektor zarządzający CHI Polska SA.

Dyrektor zarządzający Costa Coffee Europe Middle East India, Andy Marshall wiąże ambitne plany z powstaniem nowej marki.

– Polska jest dla nas kluczowym rynkiem, ma wielki potencjał. Wiemy, jak tę szansę wykorzystać. Po pierwsze, klienci zawsze są w centrum naszej uwagi – staramy się stale podążać za ich potrzebami i odpowiadać na nie. Stawiamy także na zespół najlepszych na świecie ekspertów. Połączenie wiedzy o tworzeniu przez CHI Polska SA marki sukcesu, jaką jest coffeeheaven z doświadczeniem Costa Coffee, zdobytym zarówno w Wielkiej Brytanii, jak i na całym świecie, to atuty, które sprawiają, że możemy rozwijać się i nasze marki – tłumaczy Andy Marshall.
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016