Fandango: otwarto sklep internetowy Greenpoint

Salon sieci Greenpoint

Salon sieci Greenpoint

Spółka Fandango, właściciel marki Greenpoint uruchomiła sklep internetowy. Nowy kanał dystrybucji produktów Greenpoint został uruchomiony, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom dzisiejszego rynku- podkreślają przedstawiciele spółki.

Ma on przede wszystkim umożliwić zakupy  klientkom mieszkającym w miastach, w których nie ma sklepu Greenpoint. Asortyment wirtualnej placówki będzie odpowiadał produktom dostępnym w tradycyjnych sklepach marki.

Oferta sklepów Greenpoint skierowana jest do kobiet pomiędzy 25 a 40 rokiem życia i to właśnie one są głównymi odbiorcami kolekcji. Tworząc swoje kolekcje – Greenpoint  kładzie nacisk na prostotę i uniwersalność.

Marka Greenpoint istnieje na polskim rynku od 10 lat. Obecnie firma posiada 74 sklepy, w tym 53 własne oraz 21 działających na zasadzie franczyzy.

Przy współpracy franczyzowej firma wymaga lokalu o powierzchni od 80 do 120 mkw. w mieście powyżej 50 tys. mieszkańców. Marka skupia się na ekspansji głównie w centrach handlowych.  Ostatni sklep Greenpoint został otwarty kilka tygodni temu w Toruniu w Galerii Atrium Copernicus i zajął powierzchnię 90 mkw. 
 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016