New Yorker: rozwój sieci salonów

Salon New Yorker

Salon New Yorker

Niemiecka sieć sklepów odzieżowych New Yorker  otworzyła swój 79. salon sprzedaży w Polsce.  Lokal o powierzchni 1,1 tys. mkw. powstał w City Center Rzeszów. Jednym z elementów strategii rozwojowej firmy jest stałe zwiększanie liczby sklepów w nowych lokalizacjach- podkreślają przedstawiciele sieci.

New Yorker jest obecny na polskim rynku od 1998 roku. Pierwszy sklep marki został otwarty w Poznaniu (powierzchnia handlowa to 1, 4 tys. mkw.). Obecnie New Yorker posiada 916 sklepów w 32 krajach.

New Yorker jest niemiecką siecią odzieżową o wiodącej pozycji na rynku europejskim. Oferta firmy jest skierowana do osób w wieku 12-39, otwartych na nowe trendy w modzie, jednocześnie zwracających uwagę na ceny produktów.

Marki własne w sklepach New Yorker to: Fishbone oraz Fishbone Sister (odzież sportowa oraz streetwear); Amisu (najnowsze trendy w modzie kobiecej); Smog (najnowsze trendy w modzie męskiej) oraz Censored (bielizna oraz kostiumy kąpielowe).Przy okazji otwarcia sklepu w Rzeszowie New Yorker zaprezentuje swoją najnowszą kolekcję.

W Polsce za rozwój sieci odpowiada New Yorker Polska sp. z o.o. należąca do New Yorker Retail International.

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016