Asko: rozwój sieci perfumerii Marionnaud

Perfumeria Marionnaud

Perfumeria Marionnaud

Spółka Asko, odpowiedzialna za rozwój sieci Marionnaud w Polsce, planuje do końca 2012 roku uruchomić 13 perfumerii. W listopadzie 2012 spółka otworzyła dwie nowe perfumerie w  Galerii Świdnickiej (pow. 140 mkw.) i w Galerii Rzeszów (pow. 176 mkw.).

Kolejny punkt ruszy 1 grudnia 2012 i będzie zlokalizowany w białostockiej Galerii Biała. Zgodnie z nowym konceptem marki wystrój wnętrz perfumerii zostanie zmieniony na bardziej butikowy.

Marionnaud Parfumeries to międzynarodowa sieć luksusowych perfumerii założona we Francji w 1984 roku przez Marcela Frydmana. Właścicielem Marionnaud jest Grupa AS Watson. Obecnie na świecie znajduje się około 1,3 tys. salonów Marionnaud.

Na polskim rynku sieć perfumerii jest obecna od 7 lat i liczy 36 salonów. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych m.in. w: Galerii Słupsk, Galerii Rumia, Galerii Jastrzębie, CH Reduta i Blue City w Warszawie, CH Silesia City Center w Katowicach i innych. Za rozwój salonów jest odpowiedzialna firma Asko sp. z o.o.

W perfumeriach Marionnaud sprzedawane są produktów do pielęgnacji i makijażu, zapachy, produkty do kąpieli oraz akcesoria kosmetyczne. Sieć oferuje wyroby ponad 130 światowych i polskich marek kosmetycznych, a wśród nich m.in.: Lancôme, Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Helena Rubinstein, Hugo Boss, Armani, Guerlain, Estée Lauder, Clinique, Calvin Klein, Gucci, Kenzo, L’Oréal Paris, Dr Irena Eris oraz AA. Marionnaud posiada także własne linie preparatów do pielęgnacji twarzy i ciała: Marionnaud BIO, Marionnaud Skincare oraz linię produktów do kąpieli Marionnaud Bathline.
 

Reklama

Galeria Jurajska