LPP: planujemy dynamiczny rozwój sieci sprzedaży

Salon sieci Reseved

Salon sieci Reseved

Zysk netto LPP przekroczył w III kwartale 2012 roku 94 mln zł i był o 10 mln zł wyższy od zakładanego. W III kwartale 2012 roku zrealizowano przychody ze sprzedaży w wysokości prawie 844 mln zł. Były one wyższe o około 36 proc. w porównaniu z osiągniętymi rok wcześniej (622 mln zł).

Spółka LPP osiągnęła zysk z działalności operacyjnej w wysokości ponad 113 mln zł. W ubiegłym roku zysk z działalności operacyjnej LPP, w tym okresie sięgnął 77 mln zł.

W III kwartale 2012 roku w należących do LPP salonach Reserved zrealizowano sprzedaż w wysokości prawie 427 mln zł. Sprzedaż w sklepach Cropp Town przekroczyła 160 mln zł. Sprzedaż zrealizowana w III kwartale w sklepach House wyniosła prawie 114 mln zł, a w salonach Mohito ponad 68 mln zł.

– Planujemy dynamiczny rozwój sieci- deklaruje w rozmowie z Retailnet.pl Dariusz Pachla, wiceprezes LPP .

-Chcemy przeznaczyć na rozwój sieci sklepów około 300 mln złotych Prognozowany wzrost powierzchni sprzedaży w 2013 roku to 144 tys. mkw.– mówi Dariusz Pachla.

W III kwartale 2012 roku  powierzchnia sieci sklepów należących do LPP wzrosła o 12 tys. mkw. Na koniec pierwszego kwartału 2012, LPP SA dysponowała 1005 sklepami o łącznej powierzchni blisko 394 tys. mkw. Przychody ze sprzedaży w sklepach porównywalnych wzrosły w III kwartale 2012 roku o 15 proc.

 

Reklama

Galeria Jurajska