Wizualizacja CH Ogrody

Swiss, Crux i Orange – to nowe marki, które znajdą się w Centrum Handlowym Ogrody w Elblągu po jego planowanej rozbudowie. Zmodernizowany obiekt pomieści 130 lokali handlowych i usługowych. Otwarcie nowych Ogrodów  planowane jest na 2014 rok.

Lokal Swiss o powierzchni 34 mkw. będzie mieścił się w nowej części Ogrodów. Swiss ma ponad 70 butików z zegarkami i biżuterią w najlepszych centrach handlowych w Polsce.

Sklep Crux z męskimi garniturami zajmie 62 mkw. w modernizowanej części centrum. Salon tej polskiej sieci w Ogrodach będzie już jej 57 sklepem.

Salon sieci telefonicznej Orange, zajmie w elbląskim centrum 88 mkw. Sieć sprzedaży Orange obejmuje ponad 1,1 tys. punktów w całej Polsce.

Projekt rozbudowy i modernizacji Ogrodów jest w ponad połowie skomercjalizowany. Są już podpisane lub finalizowane umowy z kluczowymi operatorami: hipermarketem, marketem elektronicznym, kinem i anchorami modowymi. Obecnie komercjalizatorzy pozyskują marki, które poprzez to centrum zadebiutują w regionie elbląskim. Tak jest właśnie w przypadku pierwszego salonu Swiss w województwie warmińsko-mazurskim czy lokalu Crux.

W CH Ogrodach znajdą się między innymi: Carrefour, Camaieu, Home & You, Mohito, Reserved, Cropp Town, Rossmann, Douglas, Deichmann czy Orsay. Dla klientów rozbudowanego centrum przygotowano też nową ofertę rozrywki i spędzania wolnego czasu – multipleks oraz liczne restauracje i kawiarnie. Jak wskazują przeprowadzone w tym roku przez inwestora badania, aż 94 proc. elblążan robi obecnie zakupy w Ogrodach, z czego 66 proc. regularnie. Z kolei 63 proc. badanych mieszkańców deklaruje, iż po rozbudowie zamierza jeszcze częściej odwiedzać to centrum.

Rozbudowa rozpocznie się jeszcze w tym roku, a otwarcie CH Ogrodów w nowej odsłonie nastąpi w 2014 r. Inwestorem projektu jest spółka CBRE Global Investors, a za rozbudowę i komercjalizację odpowiada firma Acteeum Central Europe. Komercjalizację wspiera także CBRE. Autorem projektu architektonicznego jest pracownia ESA.