Develop Investment: Siemacha Spot w Millenium Hall

Premier Donald Tusk na otwarciu Siemacha Spot w Rzeszowie

Premier Donald Tusk na otwarciu Siemacha Spot w Rzeszowie

10 listopada 2012 premier Donald Tusk otworzył placówkę Siemacha Spot w Centrum Handlowym Millenium Hall w Rzeszowie. Siemacha Spot w Centrum Kulturalno-Handlowym Millenium Hall to przykład połączenia funkcji wychowawczych i terapeutycznych.

W jednym miejscu, na terenie centrum handlowego, młodzi ludzie bezpłatnie uczestniczą w bogatej ofercie warsztatów, a także – w razie potrzeby – otrzymują wsparcie psychologiczne. Siemacha ma tworzyć środowisko młodzieżowe oparte na trwałych relacjach rówieśniczych, dzięki którym młodzież uczy się odpowiedzialności, kreatywności i przedsiębiorczości.

– Podwórka Siemachy słyną w Polsce, i nie tylko w Polsce, z najwyższego standardu. Znam obsesję księdza Andrzeja Augustyńskiego, zdrową obsesję, że każdy, bez wyjątku, zasługuje na jak najwięcej – mówił podczas otwarcia ośrodka premier Donald Tusk.

W oficjalnym otwarciu wzięli udział m. in. Ks. Andrzej Augustyński, dyrektor generalny Stowarzyszenia Siemacha, Tadeusz Ferenc, prezydent miasta Rzeszowa, Marta Półtorak, prezes Develop Investment sp. z o.o. oraz przedstawiciele władz lokalnych, partnerzy wspierający działalność Stowarzyszenia Siemacha, a także wychowankowie.

Pracownie Siemachy zostały wyposażone w wysokiej jakości sprzęt multimedialny, muzyczny
i artystyczny, który umożliwia młodym ludziom zdobywanie nowych umiejętności pod opieką instruktorów. Placówka w Millenium Hall zapewnia młodym ludziom i ich rodzinom bezpłatny dostęp do specjalistycznej pomocy z zakresu poradnictwa i terapii.

– Siemacha to przede wszystkim wiara w możliwości młodych ludzi i dowód na to, że wspólnie jesteśmy w stanie tworzyć wspaniałe rzeczy. Inspiruje fakt, że są takie miejsca, w których młodzież może kreatywnie spędzać czas. Obecność Siemachy w Millenium Hall w Rzeszowie wzbogaca ofertę centrum o funkcję społeczną – komentuje Marta Półtorak, prezes Develop Investment sp. z o.o.

Powierzchnia Centrum Millenium Hall to ponad 56 tys. mkw. (GLA), na której klienci mogą znaleźć ponad 200 sklepów znanych marek. Główni najemcy to: marki grupy Inditex (Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti), H&M, marki grupy LPP (Reserved, Cropp Town, Mohito, House), Max Mara Weekend, Toys”R”US, Media Expert, Multikino, Piotr i Paweł oraz Stowarzyszenie Siemacha. Deweloperem projektu jest spółka Develop Investment.
 

Reklama

Galeria Jurajska