LPP: nowe sklepy w 2013 roku

Salon sieci Reserved

Salon sieci Reserved

Spółka LPP zapowiada, że wzrost powierzchni sprzedaży należących do niej sklepów w 2013 roku sięgnie 144 tys. mkw. Będzie ona o 33 proc. większa niż w 2012 roku. Najwięcej firma otworzy sklepów swojej sztandarowej marki – Reserved.

Powierzchnia salonów marki Reserved zwiększy się na koniec 2013 roku o 68 tys. mkw. i wyniesie łącznie 323 tys. mkw. O 32 tys. mkw. wzrośnie powierzchnia sklepów w Rosji i na Ukrainie. W Polsce o 27 tys. mkw., a o 9 tys. mkw. w pozostałych krajach Unii Europejskiej.

Powierzchnia sklepów  Mohito z 40 tys. mkw. za rok ma się zwiększyć do 65 tys. mkw. W Polsce przyrost powierzchni tej sieci wyniesie 12 tys. mkw., w Rosji i na Ukrainie 10 tys. mkw. a w innych krajach Unii Europejsiej 3 tys. mkw.

Powierzchnia salonów sieci Cropp zwiększy się  o 19 tys. mkw. sięgając 91 tys. mkw. Ekspansja marki planowana jest w Polsce, w Rosji i na Ukrainie (oba państwa liczone jako jeden rynek) wyniesie odpowiednio po 8 tys. mkw. W innych krajach UE po roku powierzchnia ma być większa o 2 tys. mkw.

Powierzchnia salonów marki House zwiększy się na koniec 2013 roku  o 16 tys. mkw. i wyniesie łącznie 80 tys. mkw. Największy przyrost  planowany jest w Rosji i na Ukrainie, gdzie powierzchnia salonów zwiększy się łącznie o 8 tys. mkw. W Polsce powierzchnia salonów przez rok wzrośnie o 7 tys. mkw. a w innych krajach UE o 1 tys. mkw.

LPP planuje także w 2013 roku debiut swojej nowej marki Sinsay. Do końca grudnia 2013 roku w Polsce zostaną otwarte salony tej marki o łącznej powierzchni 13 tys. mkw. 

O 3 tys. mkw. zwiększy się też powierzchnia sprzedaży w salonach outletowych LPP. Z 6 tys. mkw. na koniec 2012 roku, powierzchnia sklepów wyprzedażowych wzrośnie do 9 tys. mkw. na koniec grudnia 2013 roku. 
 
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska