LPP SA: w marcu 2013 powstanie sklep online

Salon Reserved

Salon Reserved

Zarząd spółki LPP SA poinformował, że w pierwszym kwartale zamierza uruchomić sprzedaż on-line wyrobów marki Reserved. Będzie to pierwsza marka od której spółka LPP zacznie realizować sprzedaż za pomocą sklepu internetowego.

Projekt internetowy spółka przygotowuje od około roku. Szacuje się, że inwestycja pochłonie kilka milionów złotych. W przyszłym roku ma też zostać uruchomiona internetowa sprzedaż nowej marki LPP – Sinsay.

Spółka odzieżowa LPP SA poinformowała, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży osiągnięte w październiku 2012 roku przez grupę LPP wyniosły około 302 mln zł i były wyższe od przychodów osiągniętych w październiku 2011 roku o około 15 proc. Wartość przychodów ze sprzedaży zrealizowanych w okresie styczeń – październik 2012 roku wyniosła ponad 2,5 mld zł. Przychody te były wyższe o około 30 proc. od osiągniętych w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Na koniec pierwszego kwartału 2012, LPP SA posiadała ponad 1 tys. sklepów o łącznej powierzchni blisko 394 tys. mkw.
 

Tagi:

Reklama

Galeria Jurajska