Perfumeria Marionnaud w Galerii Rzeszów

– Strategia rozwoju dla Marionnaud na rok 2013 to dwucyfrowa liczba otwarć oraz kolejne refity istniejących perfumerii. Praktycznie całość planowanych otwarć nastąpi w centrach handlowych, zarówno w nowych projektach jak i istniejących (rekomercjalizacja czy przejęcia umów od innych podmiotów) –  powiedział redakcji Retailnet.pl Remigiusz Banach, Store Portfolio Manager Marionnaud Parfumeries.

– Rozważamy każdy projekt, który jest zgodny ze strategią rozwoju Marionnaud na najbliższe 3-4 lata. Średnia powierzchnia jaką bierzemy pod uwagę to format 150-170 mkw. z dużą witryną, w dobrze widocznym i skomunikowanym miejscu. Powierzchnia ta może oczywiście być większa lub mniejsza, nasze portfolio obejmuje różne lokale o metrażu znacznie większym lub mniejszym niż wyżej wspomniany. Wszystko zależy od formatu projektu, jego wielkości, lokalizacji oraz konkurencji.

W listopadzie 2012 r. Marionnaud uruchomiła dwie perfumerie w centrach handlowych w Galerii Świdnickiej oraz w Galerii Rzeszów. Otwarcie w Rzeszowie było jednocześnie prezentacją nowej odsłony konceptu Marionnaud. Nowy koncept marki został zmieniony na butikowy, zastosowano nowoczesne oświetlenie LED, a całość prac prowadzono pod nadzorem renomowanej pracowni architektonicznej z Wielkiej Brytanii.

Marionnaud Parfumeries to międzynarodowa sieć luksusowych perfumerii założona we Francji w 1984 roku przez Marcela Frydmana. Właścicielem Marionnaud jest Grupa AS Watson. Obecnie na świecie znajduje się ponad 1,3 tys. salonów Marionnaud. Na polskim rynku sieć perfumerii jest obecna od 7 lat i liczy 34 salony. Większość z nich znajduje się w centrach handlowych m.in. w: CH Reduta i Blue City w Warszawie, CH Silesia City Center w Katowicach, Drukarnia Bydgoszcz i innych. Za rozwój salonów jest odpowiedzialna firma Asko sp. z o.o.

W perfumeriach Marionnaud sprzedawane są produkty do pielęgnacji i makijażu, zapachy, kosmetyki kolorowe, produkty do kąpieli oraz akcesoria kosmetyczne. Sieć oferuje wyroby ponad 130 światowych i polskich marek kosmetycznych, a wśród nich m.in.: Lancôme, Dior, Chanel, Yves Saint Laurent, Helena Rubinstein, Hugo Boss, Armani, Guerlain, Estée Lauder, Clinique, Calvin Klein, Gucci, Kenzo, L’Oréal Paris. Marionnaud posiada także własne linie preparatów do pielęgnacji twarzy i ciała: Marionnaud BIO, Marionnaud Skincare oraz linię produktów do kąpieli Marionnaud Bathline.