Inditex: nowy wystrój salonów Zara

Nowy wystrój salonu Zara w DH Junior

Nowy wystrój salonu Zara w DH Junior

W Domu Towarowym Junior w Warszawie po kilkutygodniowym remoncie otwarto salon sieci Zara. Firma Inditex zapowiada, że wszystkie kolejne salony marki będą powstawać na podstawie projektu zgodnie z którym wykonano warszawski sklep.

Jak poinformowali redakcję Retailnet.pl przedstawiciele firmy Inditex, główną rolę w nowym wystroju salonu odgrywają wydzielone przestrzenie, które są zachowane w konwencji neutralności i minimalizmu. Nowy koncept sklepu to nie tylko inna niż dotychczas prezentacja ubrań, ale i wykreowanie zupełnie innej atmosfery zakupów poprzez zastosowanie odpowiedniego światła. Sklep podzielony jest na swego rodzaju małe butiki, pomiędzy którymi jest bardzo intuicyjne przejście.

Jeden z ostatnich salonów Zara firma Inditex otworzyła w listopadzie w City Center Rzeszów. Sklep marki zajął powierzchnię ponad 2 tys. mkw. Obecnie w Polsce działają 43 salony marki. 

Grupa odzieżowa Inditex, do której należą sklepy marek: Zara, Bershka, Pull&Bear, Massimo Dutti, Stradivarius, Zara Home i Oysho, posiada łącznie ponad 5,6 tys. sklepów na świecie. Założycielem grupy jest Amancio Ortega.

 

Reklama

Galeria Jurajska