Diana Paszkowska, Centro: polscy konsumenci mają mniej pieniędzy

Diana Paszkowska

Diana Paszkowska

– Wraz z końcem roku działać będą w Polsce 52 salony sieci Centro- wszystkie zlokalizowane w centrach handlowych- deklaruje Diana Paszkowska, Commercial Director Central & Eastern Europe sieci obuwniczej Centro

– Dodatkowe dwa sklepy planujemy także otworzyć w krajach nadbałtyckich (podlegają strukturze polskiej)- mówi Diana Paszkowska.

-Zauważalne jest, iż konsument polski – mimo emocjonalnego podejścia do zakupów, jest coraz bardziej świadomy swoich decyzji zakupowych. Poziom i zasobność portfela potencjalnego odbiorcy w porównaniu do poprzednich lat prosperity jest znacznie niższa, dlatego konsument dłużej porównuje dostępne oferty i ostrożniej poddaje się sugestiom zakupowym. Stąd istotne jest, aby oprócz atrakcyjnej oferty proponować konsumentom dodatkowe profity w postaci aktywnych promocji, atrakcyjnego wystroju lokalu czy choćby dogodnej lokalizacji – podkreśla Diana Paszkowska.

– Co do liczby klientów odwiedzających centra handlowe, faktycznie zauważalne są niewielkie wahania, natomiast istotniejszym faktorem jest siła nabywcza rozkładająca się na zwiększoną liczbę podmiotów, a co za tym idzie osiągane mniejsze współczynniki konwersji – podsumowuje Diana Paszkowska.

Centro to sieć sklepów obuwniczych, która na polskim rynku dostępna jest od czerwca 2011 roku. Należy do niej ponad 40 sklepów zlokalizowanych w Polsce oraz blisko 900 na całym świecie.
 

Tagi:

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016