Wizualizacja Domu Mody Klif
Wizualizacja Domu Mody Klif

Kończą się prace remontowe w warszawskim centrum handlowym Klif. W ich wyniku zmieni się zarówno charakter jak i nazwa obiektu. Wraz ze zmianami wizerunkowymi właściciel Dom Mody Klif we współpracy z zarządcą, wprowadził nowy język komunikacji i identyfikacji graficznej.

W ten sposób Klif podkreśla swoją indywidualną pozycję na rynku oraz unikatową ofertę najemców z segmentu premium. Oficjalne otwarcie odnowionego obiektu zaplanowano na początek grudnia 2012 roku.

W ramach remontu obiekt zyskał m.in. nową elewację, wyglądem nawiązującą do struktury diamentu. Zmiany są również zauważalne wewnątrz galerii, gdzie nowy motyw pojawia się w wielu elementach nowego wystroju.  Celem jest uzyskanie oryginalnej, jasnej, świeżej i nowoczesnej przestrzeni – podaje inwestor.

Podczas prac remontowych w Klifie użyto m.in  kompozytu z żywicy akrylowej i minerałów naturalnych. Materiały te dają możliwość wykonania niewidocznych łączeń, kształtowanie różnorodnych brył, a w szczególności efektownych, opływowych form, jakie będzie miała między innymi nowa fontanna ze sceną. 

Efekt remontu wpłynąć ma na komfort zakupów. Dzięki nowemu oświetleniu i kształtowi sufitu – który poprzednio miał formę bardziej industrialną – nowa przestrzeń uzyska przyjazny, jasny charakter. Powstanie również specjalna strefa dla klientów, gdzie będzie można odpocząć, posłuchać muzyki fortepianowej na żywo, a także wziąć udział w ciekawych wydarzeniach.

Klif to jeden z pierwszych multibrandowych obiektów handlowych w Warszawie, który od ponad trzynastu lat stanowi ważny punkt na modowej mapie stolicy. Klif ma powierzchnie 18 tys. mkw. Najemcami są m.in. Max Mara, Caterina, Lacoste, Gant, Laura Guidi oraz Pinko. Działają tu też butiki, dostępne jedynie w Warszawie, tj. S’portofino, Betty Barclay, Adventure Sports, Tretorn czy Veroni z kolekcją Elizabetty Franchi. Za komercjalizację obiektu odpowiada firma Jones Lang LaSalle.