Salon H&M

Sprzedaż grupy H&M w październiku 2012 r. w walutach miejscowych z wliczeniem podatku VAT wzrosła o 4 proc. w stosunku do tego samego miesiąca w 2011 roku. Sprzedaż w porównywalnych jednostkach (sklepy tradycyjne i internetowe zmniejszyły się jednak o 5 proc.

Wyniki oceniono biorąc pod uwagę jednostki sprzedażowe (tj. m.in. sklepy stacjonarne i internetowe), które prowadziły sprzedaż co najmniej pełny rok podatkowy.

Firma H&M planuje wiosną 2013 roku debiut swojej nowej marki odzieżowej o nazwie & Other Stories. Produkty brandu mają być dostępne w Europie. Marka będzie oferowała odzież dla kobiet. Asortyment, w przedziale cenowym i jakościowym ma się znaleźć między ofertą sklepów H&M i COS.

Liczba sklepów należących do grupy na dzień 31 października 2012 wynosiła 2715. Rok wcześniej H&M posiadał 2410 placówek.

Sklepy H&M działają obecnie w 48 krajach i – jak podkreśla ich właściel-  planowane są  kolejne otwarcia. Obecnie do grupy H&M należą sklepy sieci: H&M, COS, Weekday, Cheap Monday, H&M Home i Monki. Firma zatrudnia ponad 94 tys. pracowników.