Atrium: CH Felicity skomercjalizowane w 79 proc.

Wizualizacja Atrium Felicity

Wizualizacja Atrium Felicity

Na terenie budowy lubelskiego centrum handlowego Atrium Felicity trwają prace przy fundamentach, słupach i ścianach nośnych obiektu. Powstały też pierwsze konstrukcje stropów i podłóg. Wkrótce -jak podaje inwestor- rozpocznie się budowa szkieletu ścian zewnętrznych i dachu.

Lodziarnia Grycan, salon optyczny Piękne Oczy oraz sklep z obuwiem i akcesoriami Gino Rossi – to nowi najemcy  Atrium Felicity. Otwarcie planowane jest na koniec 2013 roku. Poziom komercjalizacji galerii, uwzględniając list intencyjny podpisany z salonem Media Saturn, wynosi 79 proc.

– Przygotowując strategię doboru najemców zależało nam na stworzeniu szerokiej oferty, tak aby było to centrum dla mieszkańców całego regionu – mówi Marta Hamarowicz, Head of Leasing Department Atrium Poland Real Estate Management.

– Atrium Felicity dzięki ofercie hipermarketu i punktów usługowych będzie miejscem codziennych zakupów, a najbardziej znane marki modowe, sklepy z branży elektronicznej i wyposażenia domu czy salony drogeryjne i perfumerie sprawią, że będzie to również destination point dla zakupów w weekendy, dla całych rodzin- podkreśla Marta Hamarowicz.

Atrium Felicity będzie miejscem spędzania wolnego czasu, stąd w centrum znajdzie się rozbudowany food court o powierzchni ok. 2 tys. mkw., w którym będą m.in. restauracje: KFC, Wyspa Smaków i Grand Kebab. Powstanie tam też kawiarnia Grycan, która zajmie ponad 70 mkw. oraz lokal RedBerry mający w ofercie mrożone jogurty.

Ofertę związaną ze zdrowiem i urodą będzie można znaleźć w perfumerii Sephora, drogerii Rossmann, czy Super-Pharm. W centrum będą też salony optyczne: Piękne Oczy (ponad 60 mkw.), Paris Optique (ponad 50 mkw.) i Twoje Soczewki (30 mkw.).

Obuwie i dodatki sprzedawane będą m.in. w salonach: Prima Moda (ponad 165 mkw.), Ryłko (95 mkw.), CCC (ponad 520 mkw.), Centro (prawie 400 mkw.), Kari (ponad 280 mkw.) i Ecco (prawie 90 mkw.). Do tego grona dołączył salon Gino Rossi, który zajmie blisko 100 mkw.

Atrium Felicity będzie centrum regionalnym i pierwszym tak dużym w Lublinie. Powierzchnia najmu galerii wyniesie 75 tys. mkw. Wśród 135 sklepów i punktów usługowych znajdą się też takie marki, jak: H&M, Zara, Bershka, Pull&Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho, Zara Home, Reserved, Cropp, House, Mohito, SinSay, Home&You, Cubus, Carry, New Yorker, Intersport, Smyk Megastore i wiele innych.

Wyłącznym agentem komercjalizującym projekt jest firma Cushman & Wakefield. Dla klientów centrum zaplanowano parking na 3 tys. miejsc.

 

 

Reklama

SCF 2017 Spring 1-15.12.2016